• This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας "#My_Andros" στην Άνδρο

Εγκαίνια της έκθεσης "#My_Andros, Η Άνδρος μέσα από το βλέμμα 116 insta-φωτογράφων", στην Χώρα της Άνδρου, στο Μπατσί και στο Κόρθι.

Η έκθεση φωτογραφίας “My_Andros” είναι ένα ταξίδι στις υπέροχες εικόνες που χαρακτηρίζουν την Άνδρο. Μια περιήγηση στα τοπία, τους ανθρώπους, τα χρώματα και τις στιγμές που συνθέτουν τις απρόσμενες λεπτομέρειες αυτού του τόπου. Η έκθεση παρέμεινε στην Άνδρο από 7/7 έως 10/9 και διαιρεμένη σε 3 μέρη, φιλοξενήθηκε σε 3 εκθεσιακούς χώρους του νησιού ταυτόχρονα, στο Μπατσί, την Χώρα και το Κόρθι, αποτελώντας έτσι μια ευκαιρία για τον θεατή να ανακαλύψει την συνέχειά της στον επόμενο της προορισμό.

 

 

Οι φωτογραφίες της έκθεσης προέκυψαν από το 3ήμερο φωτογραφικό Project "#My_Andros" που διοργάνωσε την Άνοιξη του 2018 η ομάδα μας Greek Instagramers Events σε συνεργασία με το Κυκλαδικό Τουριστικό Δίκτυο Άνδρου CTN ANDROS (@ctn_andros) υπό την αιγίδα του Δήμου της Άνδρου (www.andros.gr).

Πάνω από 100 φωτογράφοι φιλοξενήθηκαν και ξεναγήθηκαν στο νησί για τρεις ημέρες, έβγαλαν υπέροχες φωτογραφίες και τις ανάρτησαν στα Social Media, συνέβαλαν στην δημιουργία μιας αξιόλογης βάσης φωτογραφιών για τις τουριστικές ενέργειες του νησιού και συμμετείχαν στη έκθεση φωτογραφίας #My_Andros, που μέσα από τα 270 έργα της αναδεικνύει τις ξεχωριστές ομορφιές τις Άνδρου.


Λίγα λόγια για το Project #My_Andros: 

Συμμετοχή: 120 Instagramers. Φωτογράφιση του νησιού, Αναρτήσεις Φωτογραφιών στα Social Media, Παραγωγή Φωτογραφικού Αρχείου, Έκθεση Φωτογραφίας

Στόχοι του Project:

  • Διοργάνωση ολοκληρωμένης φωτογραφικής εμπειρίας για 120 Social Media Photographers της ομάδας μας
  • Προβολή της Άνδρου σε εγχώριο και διεθνές κοινό αξιοποιώντας την δύναμη της εικόνας και των Social Media
  • Παραγωγή αξιόλογου φωτογραφικού υλικού για τις τουριστικές καμπάνιες του νησιού
  • Διοργάνωση έκθεσης φωτογραφίας για την τουριστική προβολή της Άνδρου μέσα από πολιτιστικές δράσεις

Το Project ολοκληρώθηκε σε 4 φάσεις:

ΦΑΣΗ 1η : ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ 120 SOCIAL MEDIA PHOTOGRAPHERS – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ

Το νησί φιλοξένησε 120 φωτογράφους, μέλη της ομάδας μας το διάστημα 20-22/4/18 παρέχοντας σε όλους δωρεάν διαμονή, γεύματα, μετακινήσεις, ξεναγήσεις. Το μεγαλύτερο μέρος των παροχών προήλθε από χορηγίες τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο εγχείρημα, μειώνοντας στο ελάχιστο το συνολικό κόστος της επένδυσης.

ΦΑΣΗ 2η : ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Σε ανταπόδοση για την φιλοξενία, οι συμμετέχοντες φωτογράφισαν τα αξιοθέατα του νησιού και ανάρτησαν φωτογραφίες, stories & live videos στα κοινωνικά τους προφίλ, παρουσιάζοντας τις ομορφιές της Άνδρου σε εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες. Οι φωτογραφίες κατέκλυσαν το διαδίκτυο και το πρωτοποριακό ταξιδιωτικό Project έγινε πρώτη είδηση στα ΜΜΕ. Στο hashatag #My_Andros στο Instagram έχουν αναρτηθεί πάνω από 5000 φωτογραφίες πολλές από τις οποίες έχουν διακριθεί σε παγκόσμια κανάλια (hubs). Το νησί συνεχίζει να λαμβάνει αρκετή δημοσιότητα και σε μεγάλη διάρκεια χρόνου, καθώς οι φωτογράφοι συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να αναρτούν φωτογραφίες της Άνδρου στα κοινωνικά τους προφίλ.

 

Δείτε τo hashtag του Event στο Instagram: #my_andros

 

ΦΑΣΗ 3η : ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

H CTN Andros και ο Δήμος Άνδρου παρέλαβαν από την ομάδα μας ένα σημαντικό ψηφιακό αρχείο φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης. Το φωτογραφικό υλικό προσφέρθηκε αφιλοκερδώς στην Άνδρο από την ομάδα μας και τους συμμετέχοντες φωτογράφους, προς αξιοποίηση για περαιτέρω ενέργειες τουριστικής προβολής της Άνδρου (Ενδεικτικά: Social Media & Sites του προορισμού, εκθέσεις φωτογραφίας, Travel media, διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, παρουσιάσεις για travel buyers και άλλους, μη εμπορικούς σκοπούς). Ανταποδοτικά, για κάθε χρήση των φωτογραφιών, συμφωνήθηκε να γίνεται πάντα αναφορά στο όνομα του φωτογράφου, οπότε με αυτόν τον τρόπο να προβάλλεται και ο δημιουργός.

ΦΑΣΗ 4η : ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ – ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Αξιοποιώντας άμεσα το εξαιρετικό φωτογραφικό υλικό που έλαβε η Άνδρος για την προβολή του νησιού, τον Καλοκαίρι του 2018 παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό, έκθεση φωτογραφίας 270 φωτογραφιών, υπό την επιμέλεια της ομάδας Greek Instagramers Events. Η έκθεση φιλοξενήθηκε στο νησί, διαιρεμένη σε 3 μέρη, σε τρεις τοποθεσίες της Άνδρου (Μπατσί, Κόρθι, Χώρα). Τον Οκτώβριο του ίδιου έτους, η έκθεση παρουσιάστηκε ολοκληρωμένη στην Αθήνα με εκατοντάδες επισκέπτες να δίνουν το παρόν. Τον Νοέμβριο του 2018, μέρος της έκθεσης παρουσιάστηκε και στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, την μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού που γίνεται στην χώρα μας με περισσότερους από 20.000 επισκέπτες. Λίγο αργότερα, τον Δεκέμβριο, παρουσιάστηκε ολοκληρωμένη και στην Athens International Tourism Expo 2018, προβάλλοντας μαγευτικές εικόνες του νησιού στον χώρο όπου διεξάγονταν τα ραντεβού μεταξύ των Ελληνικών Τουριστικών Φορέων και των Travel Buyers, τους επιχειρηματίες δηλαδή που κινούν τα νήματα του παγκόσμιου τουριστικού κλάδου.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από τα εγκαίνια των εκθέσεων:

Φωτό: Εγκαίνια στο Κόρθι

Φωτό: Εγκαίνια στο Μπατσί

Φωτό: Εγκαίνια στη Χώρα

Περισσότερα στιγμιότυπα από τα εγκαίνια στην Άνδρο: https://tinyurl.com/ma-opening


 

Φωτό: Εγκαίνια στην Αθήνα (Πολυχώρος Πολιτισμού ΑΘΗΝΑΪΣ)

Περισσότερα στιγμιότυπα από τα εγκαίνια στην Αθήνα: https://tinyurl.com/gre-maa 


Φωτό: Παρουσίαση στην 34η Philoxenia

Περισσότερα στιγμιότυπα από την παρουσίαση στην 34η Philoxenia: https://tinyurl.com/gre-34p


Φωτό: Παρουσίαση στην Athens International Tourism Expo 2018
Περισσότερα στιγμιότυπα από την παρουσίαση στην Athens International Tourism Expo 2018: https://tinyurl.com/gre-ite


ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΑ GREEK TOURISM AWARDS 2019

Η πρωτοβουλία της ομάδας Greek Instagramers Events με το project #My_Andros, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το δίκτυο CTN ANDROS υπό την αιγίδα του Δήμου Άνδρου, απέσπασε το βραβείο Bronze στην κατηγορία «Content marketing strategy» (Αξιέπαινης στρατηγικής για την διεθνή προβολή του τουριστικού προϊόντος της Άνδρου).

Η απονομή των βραβείων έγινε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, στο πλαίσιο των «Tourism Awards 2019», ενός θεσμού που πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχόμενη χρονιά και ανέδειξε τους καλύτερους -φορείς και επιχειρήσεις- του ελληνικού τουρισμού.

Το Project #My_Andros αποδείχτηκε εξαιρετικά αποδοτικό και εκπλήρωσε τους στόχους μας, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Η διάκριση ήρθε να επιβεβαιώσει ότι οι συλλογικές προσπάθειες και η καλές συνεργασίες επιβραβεύονται και φέρνουν θετικά αποτελέσματα.


ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

Η ομάδα μας συνεχίζει την συνεργασία της με την Άνδρο, την CTN Andros και τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, συμβάλλοντας περαιτέρω στην τουριστική προβολή του τόπου. Μέσα από αναρτήσεις τύπου Throwback (αναμνηστικές) και μέσα από διαγωνισμούς τύπου Giveaways, η ομάδα μας προσφέρει σε χιλιάδες Instagramers την ευκαιρία να κερδίσουν δωρεάν ταξίδια στο νησί και να γνωρίσουν από κοντά τον όμορφο αυτό προορισμό.

 


ΑΡΘΡΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ:

Το Project #My_Andros, σε όλες τις φάσεις του, έλαβε θερμή αποδοχή από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης:

 

 

 

 

 

 
 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΦΑΣΗ ΤΟΥ PROJECT, ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ:

Δείτε περισσότερα φωτογραφικά στιγμιότυπα από την φωτογράφιση του νησιού εδώ: https://tinyurl.com/gre-pma


Ανταποδοτική συνεργασία - Social Media & Brand Awareness

Η δράση πραγματοποιήθηκε με ελεύθερη συμμετοχή για τους συμμετέχοντες. Το project υποστήριξαν οι χορηγοί:

Eurobank - Ευγενική χορηγία εκτύπωσης των έργων.

Irene Petsa Photography - Χορηγία ψηφιακού επικοινωνιακού υλικού (αφίσες, banners κλπ).

Kyklades Travel - Χορηγία μετακίνησης έκθεσης & διοργανωτών.

Μέσα από την ομαδική δράση, τις επικοινωνιακές ενέργειες της ομάδας μας στα Social Media, στην εκδήλωση εγκαινίων και στα ΜΜΕ και μέσα από τις αναδημοσιεύσεις των φωτογράφων που συμμετείχαν, οι χορηγοί έλαβαν σημαντική προβολή.


Το βραβευμένο στα Tourism Awards 2019 project "#My_Andros", αποτελεί μέρος των πρωτοποριακών, φωτογραφικών της δράσεων που διοργανώνει η ομάδα Greek Instagramers Events, με στόχο την διεθνή ανάδειξη ταξιδιωτικών προορισμών της Ελλάδας μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας και τα Social Media.