Συμμετοχή: 40 φωτογράφοι. Φωτογράφιση της πόλης, Προβολή στα Social Media, Παραγωγή Φωτογραφικού Αρχείου
Τον Μάιο του 2022 η ομάδα Greek Instagramers Events σε συνεργασία με τον Δήμο Κατερίνης και την εταιρία τουριστικού Marketing Wise Ram πραγματοποίησαν 3ήμερο φωτογραφικό Project με τίτλο "#MY_KATERINI".
Στόχοι του Project:
- Διοργάνωση ολοκληρωμένης φωτογραφικής εμπειρίας για 20+ Social Media Photographers της ομάδας μας
- Προβολή της Κατερίνης σε εγχώριο και διεθνές κοινό αξιοποιώντας την δύναμη της εικόνας και των Social Media
- Παραγωγή αξιόλογου φωτογραφικού υλικού για τις τουριστικές καμπάνιες της πόλης
Το πρώτο στάδιο του Project ολοκληρώθηκε σε 3 φάσεις:
ΦΑΣΗ 1η : ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ 20 SOCIAL MEDIA PHOTOGRAPHERS – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Η πόλη φιλοξένησε 20 Social Media Photographers, μέλη της δραστήριας ομάδας μας, το διάστημα από 13 έως 15/5/22, προκειμένου να αποτυπώσουν με τον φωτογραφικό τους φακό την πόλη και την ευρύτερη περιοχή του παραλιακού μετώπου του Δήμου Κατερίνης. Ο Δήμος Κατερίνης παρείχε σε όλους δωρεάν μετακίνηση από Αθήνα ή Θεσσαλονίκη προς Κατερίνη με επιστροφή, διαμονή, γεύματα, μετακινήσεις εντός πόλης και ξεναγήσεις. Στην φωτογραφική αποστολή των 20 Social Media Photographers είχαμε την χαρά να εντάξουμε άλλους 20 φωτογράφους από φωτογραφικές ομάδες της Κατερίνης και των γύρω περιοχών.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, οι φιλοξενούμενοι influencers Ιnstagramers περιηγήθηκαν στον Σιδηροδρομικό Σταθμό και στο Εργοστάσιο Εμποτισμού Ξυλείας, στην πόλη της Κατερίνης, ενώ την τελευταία ημέρα της δράσης περπάτησαν στην Παραλία και στην Ολυμπιακή Ακτή. Στο πλαίσιο της δράσης #My_Katerini, το πρωί του Σαββάτου της 14ης Μαΐου, παρουσία του Αναπληρωτή Δημάρχου Γιώργου Νταντάμη πραγματοποιήθηκε φωτογραφική εξόρμηση στο κέντρο της πόλης, με ανοικτή πρόσκληση των συνδιοργανωτών προς ερασιτέχνες και επαγγελματίες φωτογράφους, οι οποίοι έδωσαν δυναμικό παρών τόσο από την πόλη της Κατερίνης όσο και από τις ευρύτερες γύρω περιοχές.
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Μαρία Τερζίδου τόνισε για τη δράση: «Η πρώτη γνωριμία μας με τους Greek Instagramers Events ήταν πέρυσι τον Νοέμβρη στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA, όταν πραγματικά θαύμασα από κοντά το έργο τους στην έκθεση που φιλοξενούνταν το Travel & Social Media Photography Project "#My_Destination" στους χώρους της διεθνούς έκθεσης τουρισμού της Θεσσαλονίκης. Η ομάδα των Instagramers έδωσε δυναμικό "παρών" στη PHILOXENIA μέσα από μια υπέροχη έκθεση φωτογραφίας γεμάτη Ελλάδα. Έτσι λοιπόν γεννήθηκε η από κοινού μας ιδέα, αυτή του project #My_Katerini. Πρωταρχικός στόχος μας υπήρξε η φωτογράφιση του αστικού κέντρου της πολύχρωμης πόλης της Κατερίνης. Από τις πρώτες ώρες, της άριστης έως το τέλος της δράσης, συνεργασίας μας με τους Greek Instagramers Events λαμβάναμε ενθαρρυντικά στοιχεία σχετικά με τα επικείμενα θετικά αποτελέσματα τούτης της δράσης για την τουριστική προβολή του τόπου. Χαρακτηριστικό είναι ότι η πρώτη ανακοίνωση της φωτογραφικής εξόρμησης στην Κατερίνη, στα social media των Greek Instagramers Events είχε απήχηση σε σχεδόν 20.000 άτομα, ενώ πολλές από τις φωτογραφίες τους, της πόλης μας αλλά και όλων των σημείων που είχαμε την ευκαιρία να «ταξιδέψουμε» την δημιουργική ομάδα που φιλοξένησε ο δήμος μας, έχουν ήδη αναρτηθεί στα δυναμικά προφίλ τους και ταξιδεύουν στα social media εντός και εκτός της Ελλάδας.»
Όπως σημείωσε ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος: «Συγκροτήσαμε ένα πρόγραμμα με όραμα για την πόλη, που έχει στόχο την εξωστρέφεια και την τουριστική ανάπτυξη και προάγει τη μοναδικότητα της Κατερίνης και της ευρύτερης περιοχής. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Μαρία Τερζίδου, σε όλους τους εμπλεκόμενους συνεργάτες μας, που μεθοδικά, βήμα - βήμα, όλοι μαζί προχωράμε στην υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό, η αποτύπωση των όμορφων διαδρομών και εικόνων του δήμου μας από τους Instagramers αποκτά ιδιαίτερη και ξεχωριστή σημασία και αποτελεί «επένδυση» για την προβολή του Δήμου μας ως προορισμού».
Οι ιδρυτές της ομάδας Greek Instagramers Events, Γιώργος Βέργαδος και Έλλη Αγιαννίδη δήλωσαν: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την συνεργασία μας με τον Δήμο Κατερίνης και για την μεγάλη επιτυχία που είχε το φωτογραφικό τριήμερο. Ανακαλύψαμε μια πολύχρωμη πόλη που θα μείνει για πάντα στις καρδιές μας, από τις ομορφότερες της χώρας μας, με ποικιλομορφία και απαράμιλλη φυσική ομορφιά. Οι έμπειροι φωτογράφοι-Instagramers της ομάδας μας, ανταποκρίθηκαν άψογα όπως πάντα στον σκοπό της δράσης, παράγοντας εξαιρετικής ποιότητας ψηφιακό περιεχόμενο που το επόμενο διάστημα θα ανεβαίνει στα Social Media, προβάλλοντας τις ομορφιές της πόλης σε πιθανούς ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμο Κατερίνης για την πρόσκληση και ιδιαίτερα την Αντιδήμαρχο Τουρισμού κυρία Μαρία Τερζίδου για την τέλεια διοργάνωση και την υπέροχη φιλοξενία. Η ομάδα μας αξιοποιώντας την δύναμη της εικόνας και των κοινωνικών δικτύων συνεχίζει δυναμικά, σε συνεργασία με Δήμους, Περιφέρειες και Τουριστικούς Φορείς, να αναδεικνύει τους υπέροχους ταξιδιωτικούς προορισμούς της χώρας μας.»
Θερμές ευχαριστίες απεύθυναν Ο Δήμαρχος Κατερίνης, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού και οι Greek Instagramers Events σε όσους πλαισίωσαν και υποστήριξαν την δράση, στις φωτογραφικές ομάδες PIXELSCAPE & ΙΡΙΔΑ καθώς και στις εταιρίες Wise Ram και OPEN WAYS / Events & Travel, για τον άριστο επαγγελματισμό και την άρτια ολοκλήρωση όλης της διοργάνωσης.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την 1η φάση του Project #My_Katerini:
Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα στο Facebook Album
ΦΑΣΗ 2η : ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Σε ανταπόδοση για την φιλοξενία, οι συμμετέχοντες φωτογράφισαν τα αξιοθέατα της πόλης και ανάρτησαν φωτογραφίες & stories στα κοινωνικά τους προφίλ, παρουσιάζοντας τις ομορφιές της Κατερίνης σε εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες. Η φωτογραφική αυτή δράση αποτελεί «επένδυση» για την προβολή του προορισμού. Με σύμμαχο την φωτογραφία και τα κοινωνικά δίκτυα (Instagram, Facebook, TikTok), μαγευτικές εικόνες της Κατερίνης, όπως τις αποτύπωσαν οι Instagramers, θα «ταξιδεύουν» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα λαμβάνουν χιλιάδες προβολές αναδεικνύοντας την πόλη σε διεθνές επίπεδο, προσελκύοντας πιθανούς ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.
Από την 1η στιγμή, το Project #My_Katerini απέδωσε καρπούς και αποτέλεσε μια σημαντική ενέργεια προβολής του ταξιδιώτικού προορισμού. Υπέροχες φωτογραφίες και video αναρτήθηκαν στο Instagram και στο Facebook από τους φωτογράφους, λαμβάνοντας μεγάλο αριθμό προβολών. Πολλές από τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν, αναδημοσιεύτηκαν και από διεθνή κανάλια – hubs με απήχηση σε εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες ανά τον κόσμο. Οι προβολές των φωτογραφιών στα Social Media αυξάνονται καθημερινά και σε βάθος χρόνου, καθώς οι φωτογράφοι συνεχίζουν να αναρτούν φωτογραφίες της Κατερίνης στα κοινωνικά τους προφίλ.
Δείτε τα hashtags του event: #my_katerini και #experiencekaterini:
ΦΑΣΗ 3η : ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
O Δήμος Κατερίνης και η εταιρία Wise Ram παρέλαβαν από την ομάδα μας ένα σημαντικό ψηφιακό αρχείο φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης. Το φωτογραφικό υλικό προσφέρθηκε αφιλοκερδώς στην Κατερίνη από την ομάδα μας και τους συμμετέχοντες φωτογράφους, προς αξιοποίηση για περαιτέρω ενέργειες τουριστικής προβολής της πόλης (Ενδεικτικά: Social Media & Sites του προορισμού, εκθέσεις φωτογραφίας, Travel media, διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, παρουσιάσεις για travel buyers και άλλους, μη εμπορικούς σκοπούς). Ανταποδοτικά, για κάθε χρήση των φωτογραφιών, συμφωνήθηκε να γίνεται πάντα αναφορά στο όνομα του φωτογράφου, οπότε με αυτόν τον τρόπο να προβάλλεται και ο δημιουργός.
Δείγμα φωτογραφικού υλικού που παρέλαβε ο Δήμος Κατερίνης:
Το δεύτερο στάδιο του Project #My_Katerini περιλαμβάνει την διοργάνωση διαγωνισμού και έκθεσης φωτογραφίας με θέμα την Κατερίνη, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στην Αθήνα και στην Κατερίνη εντός του 2023.
Το project "#My_Katerini" αποτελεί μέρος των δημιουργικών ταξιδιωτικών projects που διοργανώνει η ομάδα Greek Instagramers Events με στόχο την ανάδειξη των περιοχών της Ελλάδας μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας και τα κοινωνικά δίκτυα. Η ομάδα έλαβε Χάλκινο Βραβείο στα Tourism Awards 2019 (Project #My_Andros, κατηγορία Content Marketing Strategy), ως αποτέλεσμα των πρωτοποριακών, φωτογραφικών της δράσεων που αναδεικνύουν διεθνώς ταξιδιωτικούς προορισμούς.