Παρουσίαση τριών εκθέσεων φωτογραφίας από τα Travel Projects μας "#my_greece", "#My_Andros", "My_Saronikos" στην 34η Διεθνή Έκθεση Philoxenia
Για 2η συνεχόμενη χρονιά η ομάδα μας Greek Instagramers Events έδωσε το παρόν στην 34η Διεθνή Έκθεση τουρισμού PHILOXENIA! Την έκθεση ορόσημο για τον κλάδο του τουρισμού, με προσέλευση που ξεπερνά τους 20.000 επισκέπτες! Η ομάδα μας παρουσίασε ένα μέρος από τα Δημιουργικά της Projects, “#My_Greece”, “#My_Andros” και “#My_Saronikos”, που διοργανώθηκαν την σεζόν 2017-2018. Τα συγκεκριμένα Projects έχουν ταξιδιωτικό χαρακτήρα και εστιάζουν στην ανάδειξη των όμορφων περιοχών της Ελλάδας, μέσα από φωτογραφικές εξορμήσεις και εκθέσεις φωτογραφίας. Οι εκθέσεις μας κατάφεραν να ταξιδέψουν και να γοητεύσουν τους επισκέπτες και τους παράγοντες του Ελληνικού Τουρισμού που βρέθηκαν σε αυτήν την μεγάλη διοργάνωση.
ΤΑ PROJECTS ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ:
Project "#My_Greece, η Ελλάδα μέσα από το βλέμμα 270 insta-φωτογράφων":
Η έκθεση φωτογραφίας "#my_greece, Η Ελλάδα μέσα από τo βλέμμα 270 insta-φωτογράφων" είναι ένα ταξίδι στις υπέροχες εικόνες που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα. Μια περιήγηση στα τοπία, τους ανθρώπους, τον πολιτισμό, την ιστορία, τα χρώματα και τις στιγμές που συνθέτουν τις απρόσμενες λεπτομέρειες αυτού του τόπου. Διακόσιοι εβδομήντα ταλαντούχοι φωτογράφοι της Ελληνικής κοινότητας του Instagram κατέθεσαν τη προσωπική τους δημιουργική ματιά και αφηγήθηκαν μέσα από τα έργα τους την δική τους Ελλάδα.
Οι φωτογραφίες της έκθεσης προέκυψαν κατόπιν ανοιχτού διαγωνισμού που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2017. Μέχρι την λήξη του διαγωνισμού, η ομάδα μας έλαβε περισσότερα από 600 emails και πάνω από 2000 φωτογραφίες, από τις οποίες ξεχώρισαν οι 270 (μια φωτογραφία ανά φωτογράφο) που αποτέλεσαν τα έργα της έκθεσης.
Η έκθεση #My_Greece παρουσιάστηκε στην Αθήνα (Πολυχώρος Πολιτισμού ΑΘΗΝΑΪΣ), στα Χανιά (Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου), στην 33η & 34η διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia στην Θεσσαλονίκη (TIF HELEXPO), στα Τρίκαλα (Μουσείο Τσιτσάνη), στο 18o Athens Technopolis Jazz Festival (Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων), στην Athens International Tourism Expo 2018 (Metropolitan Expo), στην Ναύπακτο (Κέντρο Πολιτισμού Παλαιά Σφαγεία) και σήμερα φιλοξενείται μόνιμα εν πλω, στο F/B «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ANEK LINES.
Η έκθεση συνοδεύτηκε από την έκδοση ομώνυμου φωτογραφικού λευκώματος των εκδόσεων BELL, το οποίο διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα και μέσω Internet. Το λεύκωμα έχει διακριθεί στα Public Book Awards 2018 ως ένα από τα 10 δημοφιλέστερα βιβλία στην κατηγορία Ευ Ζην. Τα έσοδα από την πώληση του λευκώματος, που αντιστοιχούν στα πνευματικά δικαιώματα των καλλιτεχνών και της ομάδας, προσφέρονται εξ΄ολοκλήρου στον Εθελοντικό, Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και Παιδιού «Η Κιβωτός του Κόσμου», για την οικονομική ενίσχυση του κοινωνικού της έργου.
Στιγμιότυπα από την έκθεση #My_Greece στην 34η Philoxenia:
Project "#My_Andros, η Άνδρος μέσα από το βλέμμα 116 insta-φωτογράφων":
Η έκθεση φωτογραφίας “#Μy_Andros” παρουσιάζει μέσα από 270 έργα, τα μαγευτικά τοπία, τις υπέροχες αρχιτεκτονικές, τα αξιοθέατα, την φιλοξενία των ανθρώπων, τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Άνδρου που θα γνωρίσει ο ταξιδιώτης όταν επισκεφθεί το υπέροχο αυτό νησί. Πάνω από 100 ταλαντούχοι φωτογράφοι, μέσα από ποικιλόμορφες καλλιτεχνικές προσεγγίσεις και δημιουργική ματιά, μας ξενάγησαν εικονικά στο νησί, έναν ταξιδιωτικό προορισμό γεμάτο φανερούς και κρυμμένους φωτογραφικούς θησαυρούς, που έχει αγαπηθεί από όλο τον πλανήτη.
Οι φωτογραφίες της έκθεσης προέκυψαν από το φωτογραφικό Project "#My_Andros" που διοργάνωσε την Άνοιξη του 2018 η ομάδα Greek Instagramers Events σε συνεργασία με το Κυκλαδικό Τουριστικό Δίκτυο Άνδρου CTN ANDROS (andros.travel), υπό την αιγίδα του Δήμου της Άνδρου (www.andros.gr). Πάνω από 100 φωτογράφοι Instagramers φιλοξενήθηκαν και ξεναγήθηκαν στο νησί για τρεις ημέρες με σκοπό να εξερευνήσουν τις ξεχωριστές του ομορφιές και να τις αναδείξουν μέσα από τις φωτογραφίες τους.
Η έκθεση φιλοξενήθηκε το καλοκαίρι του 2018 τμηματικά σε 3 εκθεσιακούς χώρους του νησιού, στο Μπατσί, την Χώρα και το Κόρθι, το Φθινόπωρο του ίδιου έτους ολοκληρωμένη στον Πολυχώρο Πολιτισμού ΑΘΗΝΑΪΣ, στην Αθήνα, μέρος αυτής παρουσιάστηκε στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, στην Θεσσαλονίκη και αργότερα, ολοκληρωμένη στην Athens International Tourism Expo 2018.
Η πρωτοβουλία της ομάδας μας με το project #My_Andros, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το δίκτυο CTN ANDROS υπό την αιγίδα του Δήμου Άνδρου, απέσπασε το βραβείο Bronze στην κατηγορία «Content marketing strategy» (Αξιέπαινης στρατηγικής για την διεθνή προβολή του τουριστικού προϊόντος της Άνδρου), στα Greek Tourism Awards 2019
Στιγμιότυπα από την έκθεση #My_Andros στην 34η Philoxenia:
Project "#My_Saronikos":
Η έκθεση φωτογραφίας “#My_Saronikos” παρουσιάζει μέσα από 60 φωτογραφίες, τις μοναδικές εικόνες της περιοχής του Δήμου Σαρωνικού (Καλύβια, Κουβαράς, Σαρωνίδα, Λαγονήσι, Παλαιά Φώκαια). Μια πανέμορφη περιοχή της Αττικής που συνδυάζει υπέροχα φυσικά πράσινα τοπία, παραθαλάσσιους οικισμούς, βυζαντινούς ναούς και πολλούς κρυφούς φωτογραφικούς θησαυρούς, άγνωστους στο ευρύ κοινό.
Οι φωτογραφίες της έκθεσης προέκυψαν από το φωτογραφικό Project "#My_Saronikos" που διοργάνωσε την Άνοιξη του 2018 η ομάδα Greek Instagramers Events σε συνεργασία με τον Δήμο Σαρωνικού (www.saronikoscity.gr). Πάνω από 100 φωτογράφοι ξεναγήθηκαν στην περιοχή με σκοπό να εξερευνήσουν τις ξεχωριστές της ομορφιές και να τις αναδείξουν μέσα από τις φωτογραφίες τους. Η διαδικασία της φωτογράφισης περιλάμβανε και ένα ιδιαίτερα δημιουργικό κομμάτι, με την συμμετοχή μοντέλων που απογείωσαν την έμπνευση των φωτογράφων.
Η έκθεση φιλοξενήθηκε τον Μάιο του 2019 στο Πολιτιστικό Κέντρο Λαγονησίου, ενώ μέρος της παρουσιάστηκε στο 5ο Photonet Day και στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, στην Θεσσαλονίκη και Athens International Tourism Expo 2018.
Ο Δήμαρχος Σαρωνικού, κ. Γιώργος Σωφρόνης, δήλωσε σχετικά: «Η φετινή παρουσία μας στην Philoxenia ήταν ένα ακόμη επιτυχημένο βήμα στην υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, την οποία εφαρμόζουμε με συνέπεια τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Στόχος μας ήταν και είναι να αναδείξουμε το Δήμο Σαρωνικού ως αναγνωρίσιμο τουριστικό προορισμό στην Αττική και να τοποθετηθούμε με αξιώσεις στη συνείδηση, τόσο του κοινού όσο και των φορέων λήψης αποφάσεων. Στην προσπάθεια αυτή αξιοποιούμε όλα τα σύγχρονα εργαλεία τουριστικού μάρκετινγκ, αναπτύσσοντας δυναμική παρουσία και στο χώρο κοινωνικών δικτύων με ισχυρή επιρροή στη διαμόρφωση των προτιμήσεων των επισκεπτών, όπως είναι το Instagram. Είμαστε υπερήφανοι για το αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με την ομάδα των Ελλήνων Instagrammers και ευτυχείς που είχαμε την ευκαιρία να το παρουσιάσουμε σε ένα τόσο ευρύ κοινό. Θέλω να ευχαριστήσω τα στελέχη μας, που για μια ακόμη χρονιά οργάνωσαν και επιμελήθηκαν την άψογη παρουσία του Δήμου Σαρωνικού στη Philoxenia. Συνεχίζουμε με γνώση, με σχέδιο και επαγγελματισμό.»
Στιγμιότυπα από την έκθεση #My_Saronikos στην 34η Philoxenia:
Περισσότερα Φωτογραφικά Στιγμιότυπα από την 34η Philoxenia: tinyurl.com/gre-34p