Συμμετοχή: 10 Content Creators. Παραγωγή περιεχομένου για τα Τέμπη, Προβολή του ταξιδιωτικού προορισμού στα Social Media
Το διάστημα από 27 έως 29 Σεπτεμβρίου 2024, οι “Greek Instagramers Events” σε συνεργασία με τον Δήμο Τεμπών υλοποίησαν τη δράση “#My_Tempi”. Η δράση οργανώθηκε με στόχο να προβληθεί ο ταξιδιωτικός προορισμός μέσα από τα Social Media και να αναδειχτούν σε ευρύ ταξιδιωτικό κοινό οι μοναδικές και αναρίθμητες ομορφιές του.
Στόχοι του Project:
- Διοργάνωση ολοκληρωμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας για 10 content creators της ομάδας μας
- Ανάδειξη της περιοχής των Τεμπών σε εγχώριο και διεθνές κοινό αξιοποιώντας την δύναμη της εικόνας και των Social Media
Το Project ολοκληρώθηκε σε 2 φάσεις:
ΦΑΣΗ 1η : FAM TRIP ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ, ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ 10 SOCIAL MEDIA CONTENT CREATORS – ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Το τριήμερο 27 έως 29/9/24 η ομάδα Greek Instagramers Events συσπείρωσε 10 ψηφιακούς δημιουργούς, μέλη της από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στα Τέμπη ανακαλύπτοντας ένα τόπο απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς. Για τις ανάγκες της αποστολής, ο Δήμος Τεμπών παρείχε στην ομάδα μετακίνηση από Αθήνα ή Θεσσαλονίκη προς τα Τέμπη με επιστροφή, διαμονή, γεύματα, μετακινήσεις εντός του προορισμού και ξεναγήσεις.
Μέσα από ένα γεμάτο πρόγραμμα περιηγήσεων, η αποστολή επισκέφθηκε και κατέγραψε με τον φακό της γραφικά χωριά του Δήμου Τεμπών, όπως η Ραψάνη, τα Αμπελάκια, η Σπηλιά, καθώς και σημαντικά ιστορικά μνημεία, όπως ο Τεκές Χασάν Μπαμπά, το Χάνι Κοκκώνας και το αρχοντικό Σβαρτς. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονταν επιβλητικά βυζαντινά μοναστήρια, καθώς επίσης και φυσικά τοπία μοναδικής ομορφιάς όπως το Δέλτα Πηνειού και το καταφύγιο του Κισσάβου. Οι ξεναγήσεις ολοκληρώθηκαν με γαστρονομικές εμπειρίες, περιλαμβάνοντας επισκέψεις σε τοπικά οινοποιεία και παραδοσιακούς παραγωγούς, όπως ο γυναικείος συνεταιρισμός «Αντιγονίδες» στους Γόννους.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την 1η φάση του Project #My_Tempi:
Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα στο Facebook Album
ΦΑΣΗ 2η : ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Σε ανταπόδοση για την άψογη φιλοξενία, οι συμμετέχοντες φωτογράφισαν τα αξιοθέατα της περιοχής, ανάρτησαν φωτογραφίες, videos & stories στα κοινωνικά τους προφίλ παρουσιάζοντας τις ομορφιές του Δήμου Τεμπών στο κοινό τους και σε εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.
Από την πρώτη στιγμή, το Project #My_Tempi απέδωσε καρπούς και αποτέλεσε μια σημαντική ενέργεια προβολής του ταξιδιώτικού προορισμού. Αξιόλογο ψηφιακό περιεχόμενο φωτογραφιών και videos αναρτήθηκε στο Instagram, στο Facebook και στο TikTok από τους συμμετέχοντες, λαμβάνοντας μεγάλο αριθμό προβολών. Πολλές από τις αναρτήσεις αυτές, αναδημοσιεύτηκαν και από κανάλια – hubs με διεθνή απήχηση. Η ανάδειξη της περιοχής των Τεμπών στα Social Media συνεχίζεται καθημερινά και σε βάθος χρόνου, καθώς οι φωτογράφοι συνεχίζουν να αναρτούν φωτογραφίες και videos στα κοινωνικά τους προφίλ, από το πλούσιο ψηφιακό υλικό που δημιούργησαν κατά την επίσκεψη τους στον μαγευτικό αυτό ταξιδιωτικό προορισμό.
Μερικά από τα βίντεο που αναρτήθηκαν στα Social Media:
Το project "#My_Tempi" αποτελεί μέρος των δημιουργικών ταξιδιωτικών projects που διοργανώνει η ομάδα Greek Instagramers Events με στόχο την ανάδειξη των περιοχών της Ελλάδας μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας και τα κοινωνικά δίκτυα. Η ομάδα έλαβε Χάλκινο Βραβείο στα Tourism Awards 2019 (Project #My_Andros, κατηγορία Content Marketing Strategy), ως αποτέλεσμα των πρωτοποριακών, φωτογραφικών της δράσεων που αναδεικνύουν διεθνώς ταξιδιωτικούς προορισμούς.