• This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Φωτοεξόρμηση Τρίκαλα και Μετέωρα

H ομάδα Greek Instagramers Events σε συνεργασία με το Signature Travel διοργάνωσε Χριστουγεννιάτικη 2ήμερη εκδρομή στα Τρίκαλα, Μετέωρα, Μύλο Ξωτικών, Πύλη & Παλαιοκαρυά Τρικάλων.

Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 16 & 17/12/2023. Την πρώτη μέρα επισκεφθήκαμε το γεφύρι της Πύλης Τρικάλων και κατόπιν τους εντυπωσιακούς καταρράκτες και το γεφύρι της Παλαιοκαρυάς. Αφού θαυμάσαμε το υπέροχο φυσικό τοπίο και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες, αναχωρήσαμε για τα Τρίκαλα, όπου κάναμε τη βόλτα μας στην στολισμένη πόλη και δειπνήσαμε παρέα σε ένα παραδοσιακό ταβερνάκι στο ιστορικό κέντρο.

Λίγο αργότερα επισκεφθήκαμε τον Μύλο των Ξωτικών, όπου πήραμε μια γερή δόση Χριστουγεννιάτικης, γιορτινής ατμόσφαιρας! Το βράδυ διανυκτερεύσαμε στην Καλαμπάκα, σε ένα φανταστικό ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων, το "AMALIA HOTEL".

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την πρώτη μέρα:

Η δεύτερη μέρα ξεκίνησε με ένα πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο. Κατόπιν επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για να επισκεφθούμε τα Μετέωρα. Μετά από μια διαδρομή εκπληκτικής ομορφιάς, φτάσαμε στην Ιερά Μονή Μεγάλου Μετεώρου, όπου μας περίμενε ο ξεναγός μας. Ξεναγηθήκαμε στους χώρους της Μονής και θαυμάσαμε τα εντυπωσιακά της αξιοθέατα, τις υπέροχες τοιχογραφίες, την επιβλητική θέα.

Κατόπιν αναχωρήσαμε για την Ιερά Μονή Ρουσάνου. Πριν φτάσουμε στην Μονή, κάναμε μια στάση στη διαδρομή για πανοραμικές φωτογραφίες και για να θαυμάσουμε τους επιβλητικούς βράχους των Μετεώρων. Η πρόσβαση στην Ιερά Μονή Ρουσάνου ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Καθώς κατεβαίναμε στην είσοδο της Μονής, διασχίσαμε ένα υπέροχο, καταπράσινο δάσος από βελανιδιές. Ένα μοναδικό φυσικό τοπίο με φόντο τα τεράστια βράχια των Μετεώρων. Αφού ξεναγηθήκαμε στην Ιερά Μονή Ρουσάνου και βγάλαμε φωτογραφίες, επιστρέψαμε στην Καλαμπάκα. Δειπνήσαμε όλοι μαζί σε ένα ωραίο ταβερνάκι και αναπολήσαμε τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε το Σαββατοκύριακο.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από τη δεύτερη μέρα:

Περισσότερα στιγμιότυπα στο Facebook Album

Όπως σε κάθε φωτοεξόρμηση μας, περάσαμε τέλεια, βγάλαμε όμορφες φωτογραφίες, γελάσαμε, διασκεδάσαμε και σίγουρα αυτή την εκδρομή θα την θυμόμαστε πάντα!