• This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Travel & Social Media Photography Project #My_Skopelos

Συμμετοχή: 30 φωτογράφοι. Φωτογράφιση του νησιού, Προβολή στα Social Media, Παραγωγή Φωτογραφικού Αρχείου

Τον Ιούλιο του 2021 η ομάδα Greek Instagramers Events σε συνεργασία με τον Δήμο Σκοπέλου και την εταιρία τουριστικού Marketing RE:MAKE πραγματοποίησαν 4ήμερο φωτογραφικό Project με τίτλο "#MY_SKOPELOS".

20210708msc

Στόχοι του Project:

  • Διοργάνωση ολοκληρωμένης φωτογραφικής εμπειρίας για 30 Social Media Photographers της ομάδας μας
  • Προβολή της Σκοπέλου σε εγχώριο και διεθνές κοινό αξιοποιώντας την δύναμη της εικόνας και των Social Media
  • Παραγωγή αξιόλογου φωτογραφικού υλικού για τις τουριστικές καμπάνιες του νησιού

Το Project ολοκληρώθηκε σε 3 φάσεις:

ΦΑΣΗ 1η : ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ 30 SOCIAL MEDIA PHOTOGRAPHERS – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ

Το νησί φιλοξένησε 30 Social Media Photographers, μέλη της δραστήριας ομάδας μας, το διάστημα από 8 έως 11/7/21, στα μέσα της τουριστικής σεζόν. Ο Δήμος Σκοπέλου παρείχε σε όλους δωρεάν ακτοπλοϊκά, διαμονή, γεύματα, μετακινήσεις, ξεναγήσεις.

Μέσα από ένα γεμάτο πρόγραμμα που επιμελήθηκε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου, Ιωάννα Ευσταθίου, η πολυπληθής αποστολή ξεναγήθηκε και φωτογράφισε τους γραφικούς οικισμούς, τη Χώρα της Σκοπέλου, τις πανέμορφες παραλίες του νησιού, τα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα, αποτύπωσε το πλούσιο τουριστικό «προϊόν» με τα μονοπάτια, τα μοναστήρια και την αρχιτεκτονική του νησιού, έζησε στιγμές Mamma Mia και απόλαυσε τη μοναδική Σκοπελίτικη γαστρονομία. Οι φωτογράφοι ανακάλυψαν στη Σκόπελο ένα νησί απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς, με ζεστούς και φιλόξενους κατοίκους, ένα στολίδι του Αιγαίου που διατηρεί αναλλοίωτα τα υπέροχα χρώματα της χώρας μας.

Το μεγαλύτερο μέρος των παροχών προήλθε από χορηγίες τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο εγχείρημα, μειώνοντας στο ελάχιστο το συνολικό κόστος της επένδυσης. Ο Δήμος Σκοπέλου και η Επιτροπή Τουρισμού απέδωσαν τα εύσημα στους επαγγελματίες του νησιού που συνέβαλλαν στην υλοποίηση της αξιόλογης αυτής δράσης μέσα από πλήθος παροχών και ευχαρίστησαν θερμά τους επικεφαλείς της κοινότητας «Greek Instagramers Events» Έλλη Αγιαννίδη και Γιώργο Βέργαδο για την άριστη συνεργασία. Με την σειρά της η ομάδα «Greek Instagramers Events» ευχαρίστησε θερμά τον Δήμο Σκοπέλου για την πρόσκληση, την άψογη φιλοξενία και την άρτια διοργάνωση καθώς επίσης τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις και τους κατοίκους του νησιού που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή και χάρισαν στα μέλη της ομάδας μοναδικές στιγμές στο υπέροχο αυτό νησί.

Οι επιχειρήσεις που συνέβαλλαν στην επιτυχή πραγματοποίηση της πρώτης φάσης του project ήταν οι εξής: Τα ξενοδοχεία Aperitton Hotel Skopelos, Hotel Dionyssos και Skopelos Village Hotel (προσφορά διαμονής), η επιχείρηση Dolphin of Skopelos (προσφορά μετακινήσεων - ξεναγήσεων), τα εστιατόρια Άμμος, Ακταίον, Μούσες, Νόστος, Μουριά Αγνώντας και Vigla Cafe Loutraki Skopelos (προσφορά γευμάτων), οι επιχειρήσεις Στάφυλος Εστιατόριο, Πίτσα Πλατεία, Καντίνα Νάστας, Κανέλα, Καραβιά Καφέ, Κοχύλης Φούρνος, Magali Ψητοπωλείο, Μπαραμάρες Καφετέρια, Αφοί Προβιά Μάρκετ, Εν Πλω Καφέ, Ντόκος Καφέ Μπαρ και International Καφέ (χορηγική συνεισφορά), η ANES Ferries (προσφορά ακτοπλοϊκών μετακινήσεων).

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την 1η φάση του Project #My_Skopelos:

Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα στο Facebook Album


ΦΑΣΗ 2η : ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Σε ανταπόδοση για την φιλοξενία, οι συμμετέχοντες φωτογράφισαν τα αξιοθέατα του νησιού και ανάρτησαν φωτογραφίες & stories στα κοινωνικά τους προφίλ, παρουσιάζοντας τις ομορφιές της Σκοπέλου σε εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες. Η φωτογραφική αυτή δράση αποτελεί «επένδυση» για την προβολή του προορισμού. Με σύμμαχο την φωτογραφία και τα κοινωνικά δίκτυα (Instagram, Facebook, TikTok), μαγευτικές εικόνες της Σκοπέλου, όπως τις αποτύπωσαν οι Instagramers, θα «ταξιδεύουν» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα λαμβάνουν χιλιάδες προβολές αναδεικνύοντας το νησί σε διεθνές επίπεδο, προσελκύοντας πιθανούς ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

Από την 1η εβδομάδα, το Project #My_Skopelos απέδωσε καρπούς και αποτέλεσε μια σημαντική ενέργεια προβολής του ταξιδιώτικού προορισμού. Εκατοντάδες φωτογραφίες και video αναρτήθηκαν στο Instagram και στο Facebook από τους φωτογράφους, λαμβάνοντας μεγάλο αριθμό προβολών. Πολλές από τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν, αναδημοσιεύτηκαν και από διεθνή κανάλια – hubs με απήχηση σε εκατομμύρια πιθανούς ταξιδιώτες ανά τον κόσμο. Οι αριθμοί αυτοί, αυξάνονται καθημερινά και σε βάθος χρόνου, καθώς οι φωτογράφοι συνεχίζουν να αναρτούν φωτογραφίες της Σκοπέλου στα κοινωνικά τους προφίλ.

Likes φωτογραφιών σε αναδημοσιεύσεις hubs που έγιναν την 1η εβδομάδα:

wu_greece (228k followers): 9.977 likes, tv_greece_ (46.0k followers): 5.114 likes, kings_greece (113k followers): 4.309 likes, streetart_addiction (65.7k followers): 3.859 likes, eros_greece (36.9k followers): 3.430 likes, isolegreche (69.4k followers): 2.668 likes, expression_greece (60.4k followers): 2.225 likes, greekcitytimes (52.6k followers): 2.108 likes, alacatiasigi (18.5k followers): 2.034 likes, loves_greece_ (44.0k followers): 1.890 likes, exquisite_greece (83.7k followers): 1.840 likes, photo_mag_greece (9,3k followers): 1.596 likes, airbnb_greece (76.2k followers): 1.493 likes, theBest_windowsdoors (77.8K followers): 1.475 likes, bestplaces_greece (38.9k followers): 1.396 likes, great_street_photos (44.7k followers): 1.293 likes, visitmagicalgreece (10.8k followers): 1.244 likes, total_mygreece (14.5k followers): 1.088 likes, alluring_greece (39.8k followers): 1.019 likes... και πολλά άλλα.

Υπολογίζεται ότι τα views σε hashtags, προσωπικές ροές & στο explore του Instagram ήταν 10πλάσια των Likes.

Δείτε τα hashtags του event: #my_skopelos και #visitskopelosisland:

20190919ml (2)rth

20190919ml (3)rth


ΦΑΣΗ 3η : ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

O Δήμος Σκοπέλου και η εταιρία RE:MAKE παρέλαβαν από την ομάδα μας ένα σημαντικό ψηφιακό αρχείο φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης. Το φωτογραφικό υλικό προσφέρθηκε αφιλοκερδώς στην Σκόπελο από την ομάδα μας και τους συμμετέχοντες φωτογράφους, προς αξιοποίηση για περαιτέρω ενέργειες τουριστικής προβολής του νησιού (Ενδεικτικά: Social Media & Sites του προορισμού, εκθέσεις φωτογραφίας, Travel media, διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, παρουσιάσεις για travel buyers και άλλους, μη εμπορικούς σκοπούς). Ανταποδοτικά, για κάθε χρήση των φωτογραφιών, συμφωνήθηκε να γίνεται πάντα αναφορά στο όνομα του φωτογράφου, οπότε με αυτόν τον τρόπο να προβάλλεται και ο δημιουργός.

Δείγμα φωτογραφικού υλικού που παρέλαβε ο Δήμος Σκοπέλου:


ΑΡΘΡΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ:

Το Project #My_Skopelos έλαβε θερμή αποδοχή από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης:

Συνέντευξη στην ΕΡΤ στην ενημερωτική εκπομπή "Από τις έξι..." με τον δημοσιογράφο Γιάννη Πιτταρά:

 

 Συνέντευξη στον ΑΘΗΝΑ 9.84, στην εκπομπή "Μένουμε Αθήνα", με την Μαρία Παύλου:

 

 Ζωντανή συνέντευξη στο SkiathosLife.gr:

 Το Project #My_Skopelos στις ειδήσεις του Astra TV:

 Έγραψαν για το Project "#My_Skopelos":


Το project "#My_Skopelos" αποτελεί μέρος των δημιουργικών ταξιδιωτικών projects που διοργανώνει η ομάδα Greek Instagramers Events με στόχο την ανάδειξη των περιοχών της Ελλάδας μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας και τα κοινωνικά δίκτυα. Η ομάδα έλαβε Χάλκινο Βραβείο στα Tourism Awards 2019 (Project #My_Andros, κατηγορία Content Marketing Strategy), ως αποτέλεσμα των πρωτοποριακών, φωτογραφικών της δράσεων που αναδεικνύουν διεθνώς ταξιδιωτικούς προορισμούς.