Εγκαίνια έκθεσης "#my_greece, Η Ελλάδα μέσα από τo βλέμμα 270 insta-φωτογράφων" στο Κέντρο Πολιτισμού "Παλαιά Σφαγεία" στην Ναύπακτο
Την Παρασκευή 26/10 εγκαινιάστηκε η ομαδική μας έκθεση #My_Greece στη Ναύπακτο, στο Κέντρο Πολιτισμού "Παλαιά Σφαγεία" του πολιτιστικού συλλόγου "Ναύπακτος, Πολιτιστικές Διαδρομές". Έως τις 4/11, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν και να θαυμάσουν την έκθεση μας χιλιάδες επισκέπτες από όλη την Ελλάδα που ταξίδεψαν στην Ναύπακτο, με αφορμή τον εορτασμό του πολιούχου της Αγ. Δημητρίου! Η έκθεση #My_Greece φιλοξενήθηκε ως μέρος των υπέροχων πολιτιστικών δρώμενων αυτής της περιόδου και αποτέλεσε ένα όμορφο πολιτιστικό γεγονός για την πόλη!
Η πρόεδρος του δραστήριου συλλόγου "Ναύπακτος, Πολιτιστικές Διαδρομές", κα Κωστία Πανταζή και όλο το διοικητικό συμβούλιο φιλοξένησαν θερμά την ομάδα και την έκθεση μας στην Ναύπακτο, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια στην διοργάνωση της εκδήλωσης των εγκαινίων από την πρώτη στιγμή! Η γνωριμία μας με τον πολιτιστικό σύλλογο, ήταν μόνο η αρχή και για άλλες καλλιτεχνικές συνεργασίες, όπως το επερχόμενο Travel Photography Project "#My_Nafpaktos".
Η έκθεση φωτογραφίας "#my_greece, Η Ελλάδα μέσα από τo βλέμμα 270 insta-φωτογράφων" είναι ένα ταξίδι στις υπέροχες εικόνες που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα. Μια περιήγηση στα τοπία, τους ανθρώπους, τον πολιτισμό, την ιστορία, τα χρώματα και τις στιγμές που συνθέτουν τις απρόσμενες λεπτομέρειες αυτού του τόπου. Διακόσιοι εβδομήντα ταλαντούχοι φωτογράφοι της Ελληνικής κοινότητας του Instagram κατέθεσαν τη προσωπική τους δημιουργική ματιά και αφηγήθηκαν μέσα από τα έργα τους την δική τους Ελλάδα.
Την έκθεση διοργάνωσε και επιμελήθηκε η ομάδα μας Greek Instagramers Events. Τα έργα της έκθεσης προέκυψαν κατόπιν ανοιχτού διαγωνισμού φωτογραφίας που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2017. Μέχρι την λήξη του διαγωνισμού, η ομάδα μας έλαβε περισσότερα από 600 emails και πάνω από 2000 φωτογραφίες, από τις οποίες ξεχώρισαν οι 270 (μια φωτογραφία ανά φωτογράφο) που αποτέλεσαν τα έργα της έκθεσης.
Η έκθεση #My_Greece παρουσιάστηκε στην Αθήνα (Πολυχώρος Πολιτισμού ΑΘΗΝΑΪΣ), στα Χανιά (Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου), στην 33η & 34η διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia στην Θεσσαλονίκη (TIF HELEXPO), στα Τρίκαλα (Μουσείο Τσιτσάνη), στο 18o Athens Technopolis Jazz Festival (Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων), στην Athens International Tourism Expo 2018 (Metropolitan Expo), στην Ναύπακτο (Κέντρο Πολιτισμού Παλαιά Σφαγεία) και σήμερα φιλοξενείται μόνιμα εν πλω, στο F/B «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ANEK LINES.
Η έκθεση συνοδεύτηκε από την έκδοση ομώνυμου φωτογραφικού λευκώματος των εκδόσεων BELL, το οποίο διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα και μέσω Internet. Το λεύκωμα έχει διακριθεί στα Public Book Awards 2018 ως ένα από τα 10 δημοφιλέστερα βιβλία στην κατηγορία Ευ Ζην. Τα έσοδα από την πώληση του λευκώματος, που αντιστοιχούν στα πνευματικά δικαιώματα των καλλιτεχνών και της ομάδας, προσφέρονται εξ΄ολοκλήρου στον Εθελοντικό, Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και Παιδιού «Η Κιβωτός του Κόσμου», για την οικονομική ενίσχυση του κοινωνικού της έργου.
Περισσότερα Φωτογραφικά Στιγμιότυπα: https://tinyurl.com/mg-nafpaktos
Ανταποδοτική συνεργασία - Social Media & Brand Awareness
Η δράση πραγματοποιήθηκε με ελεύθερη συμμετοχή για τους συμμετέχοντες. Το project υποστήριξαν οι χορηγοί:
Εκδόσεις BELL - Έκδοση φωτογραφικού λευκώματος.
IRIS Color - Χορηγία μέρους των εκτυπώσεων των έργων.
WIND Business - Χορηγία μέρους της έκδοσης και της εκτύπωσης των έργων.
ART Workshop - Χορηγία ψηφιακού επικοινωνιακού υλικού (Αφίσες, banners κλπ).
Μέσα από την ομαδική δράση, τις επικοινωνιακές ενέργειες της ομάδας μας στα Social Media, στην εκδήλωση εγκαινίων και στα ΜΜΕ και μέσα από τις αναδημοσιεύσεις των φωτογράφων που συμμετείχαν, οι χορηγοί έλαβαν σημαντική προβολή.
Το project "#My_Greece" αποτελεί μέρος των δημιουργικών ταξιδιωτικών projects που διοργανώνει η ομάδα Greek Instagramers Events με στόχο την ανάδειξη των περιοχών της Ελλάδας μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας και τα κοινωνικά δίκτυα. Η ομάδα έλαβε Χάλκινο Βραβείο στα Tourism Awards 2019 (Project #My_Andros, κατηγορία Content Marketing Strategy), ως αποτέλεσμα των πρωτοποριακών, φωτογραφικών της δράσεων που αναδεικνύουν διεθνώς ταξιδιωτικούς προορισμούς.